duminică, 3 martie 2013

Evadarea in primavara

Cu acest gand in minte am plecat entuziasmat din Bucurestiul ce ma facuse putin mai agitat decat imi doream in ultima perioada. Ce e drept, nu ai cum sa iti alegi anumite momente si senzatii, sau poate ca inca nu am gasit eu reteta perfecta inca. Oricum, 1 martie, o zi ce se anunta si avea sa fie superba, mi-a demonstrat inca o data ca dupa iarna, primavara aduce din nou viata in natura, minti si suflete.

Mi-era dor de aceasta vreme si de modul cum ma face sa ma simt...mai vesel, cu moralul sus si cu zambetul pe buze...parca ai alta viziune cand nu mai stai mereu intre 4 pereti vazand ca afara este mereu mohorat. Nu stiu daca am fost vreodata un fan atat de infocat al primaverii cum sunt in ultimii ani. Iarna incepe incet, dar sigur (cu cateva exceptii bineinteles) sa ma faca sa urasc perioada, sa mi se para totul un subiect de clisee si de non-arta urbana.

Dar sa trecem peste acest subiect, cu speranta ca cel putin pana spre Craciun, nu va mai trebui sa ne confruntam cu el si sa ii uram primaverii un calduros bun-venit !

Personal sunt nerabdator sa vad ce mi-ai pregatit si sper ca pe zi ce trece sa pot sa am acea energie si stare de spirit pe care o astept de ceva timp incoace. Si in final, ceva in asentiment cu vremea frumoasa de afara :)

4 comentarii:

  1. Bună Andrei!
    Îți doresc o primăvară frumoasă și
    plină de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Peste o saptamana trag si eu o fuga la ai mei la tara. Iar peste 3 saptamani cred ca o sa pun ceapa, usturoi si alte legume. Traiasca primavara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Culturi productive Geocer :). Traiasca primvara, intr-adevar ! :)

    RăspundețiȘtergere