luni, 27 februarie 2012

Romanii si Customer Care

Astazi a fost o zi super din multe puncte de vedere. Una dintre particularitatile acesteia(deh, nu ti se intampla asa ceva zilnic), a fost faptul ca am plecat intr-o locatie cu un scop si m-am intors cu mai multe, iar cele adiacente celor intiale, m-au surprins placut, nepunandu-ma la nici un fel de cost aditional.


Locatia se numeste Carrefour ! Ca un student ce sunt, scopul initial era sa imi cumpar, cum spune romanul, de-ale gurii pentru zilele ce vor urma. Si cum mergea tovarasul cu cateva rontaieli precum si o punga de cartofi in mana spre casa, a constatat ulterior ca nu ii cantarise...s-a intors intr-un sprint la magicele cantare(tinand cateva fete la coada...eh...) si apoi la achitat...cand ce sa vezi...il astepta o doamna de la promotii care ii spune cam asa : "Sunteti fericitul castigator al promotiei Carrefour". Eu (curios de fel, mai ales ca nu prea cred in povesti cu promotii, alba-neagra si jocuri de noroace) achit frumos bonul meu cel "mare"(si la figurat si in valoare), dupa care o urmez pe doamna respectiva la o alta casa, unde imi scoate premiul si anume o cafetiera, imi stampileaza bonul si imi ureaza felicitari !


Va dati seama ca intamplarea m-a bucurat extrem de mult(nu neaparat ca as fi mare consumator de cafea, dar mai ales pentru ca astfel de lucruri reprezinta ocazii speciale). 


Si uite asa m-am indreptat spre camin cu o cafetiera si cu produsele mele alimentare. V-as arata si poze, dar nu am cum sa le descarc, asa ca ma voi rezuma la a spune "Traiasca Customer Care", "MULTUMESC CARREFOUR" si nu in ultimul rand "Si la mai mare" !


Sursa foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu