sâmbătă, 25 februarie 2012

Romania plus

Sunt convins ca tara in care traim are si multe, multe lucruri bune care se intampla, dincolo de tot ceea ce vedem zi de zi si care ne afecteaza mai mult sau mai putin, intr-o maniera mai directa sau mai pe ocolisuri. Sunt multe evenimente frumoase si benefice pentru cetatenii tarii care se petrec zi de zi, care nu sunt mediatizate cu aceeasi ardoare si pasiune media precum vestile mai rele, care stiti si voi ca circula mult mai repede si fac mult mai mare zarva. Ca de obicei, raul este cu mult supraevaluat, iar acest lucru nu face decat rau unei tari si asa in mari probleme de cam orice natura.


De aceea, cand vad/aud si intamplari frumoase care se mediatizeaza, ma simt intr-o alta lume...parca pot visa pentru un moment la ceea ce vreau si eu de la tara mea, la ceea ce sper sa se intample intr-un viitor cat mai apropiat, la faptul ca dincolo de toate prostiile care se vad zi de zi si dincolo de managementul patriei, mai am inca multe motive pentru a ramane aici si pentru ca chiar imi doresc la nebunie sa continui sa imi iubesc tara natala, la fel cum o faceam cand doamna invatatoare ne inzestra din punct de vedere spiritual si sufletesc cu valorile morale si etice.


Aceasta idee sper sa infloreasca si sa ajungem in...(cat timp o fi) sa iesim cu capul sus in lume si sa ne prezentam..."Salut, eu sunt Andrei si te invit cu placere sa descoperi tara mea ! "


Inspiratie din articolul acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu