miercuri, 16 decembrie 2009

O zi ca in povesti...

Asa as putea caracteriza aceasta zi frumoasa si speciala din tosate punctele de vedere...peisajul minunat ce a imbracat toata zarea in alb, ne aduce in sufletele noastre acel spirit magic si sfant al sarbatorilor si ne face sa ne gandim la cei dragi si apropiati, intr-un cuvant, speciali noua...

Astazi am avut ocazia de a admira fulgii mari si jucausi, pe care pana acum ceva vreme ii vedeam doar prin filmele cu Mos Craciun, alaturi de o persoana care este la fel de sufletista si bucuroasa ca si mine si uite asa am reusit sa scoatem la iveala bucuria copiilor din noi cu aceasta ocazie speciala...cum spuneam eu mai demult, doar de noi depinde sa fim copiii de altadata, pentru ca mai mult ca sigur, in sufletul nostru, tot niste copii ramanem, orice s-ar intampla...important este sa nu uitam de acest aspect esential...cum am putea ?

Dupa ce am primit binecuvantarea cereasca prin intermediul fulgilor, a venit momentul sa observ lumea si freamatul acesteia cu ocazia acestei ninsori ca in povesti...majoritatea erau parca prea ingandurati si prea indoctrinati pentru a putea observa ceea ce se petrece in jurul lor...masinile pareau a avea alt design si totul era imbracat intr-o haina pura, din care se intrezarea bineineteles, si impuritatea cand ajungeai pe sosea...ma uitam prin parc...putine persoane spre deloc...putini copii se bucurau de zapada, cativa erau la sanius si probabil restul...(stiti si voi pe unde ii gasiti)...

Nu am apucat inca sa fac un "baf" in zapada(nu ca nu as fi putut...nu stiu de ce...probabil cu prima ocazie nu voi mai rata acest lucru), dar a fost o zi cu adevarat ca in povesti...oi fi fost eu asa cuminte sa merit asta ?...nu cred...cu toate acestea, Domnul este sus si ne iubeste pe fiecare...poate ar fi frumos sa ne amintim si noi de Calea pe care trebuie sa pasim, sub indrumarea Sa:).

In final, va urez numai bine, si incercati sa eliberati copiii din voi cu ocazia aceasta...cu siguranta va veti simti altfel...nu uitati de cei dragi...si un trandafiras din curtea mea care admira si el peisajul alb...o seara buna:)


2 comentarii:

  1. de ce n-ai dus trandafirul in casa ...saracul de el...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...cam asa e;))...multumesc de vizita Rodica si scuza-ma ca nu am mai trecut de o vreme pe la yine pe blog:D...iti doresc toate cele bune si Sarbatori fericite:)

    RăspundețiȘtergere